Dag 11,12,13

SÖLGKAÖWLEKFÖALK jag glömmer hela tiden av att blogga eftersom jag är helt upptagen med skolan. Förra terminen fick jag 5 F, hoppas verkligen att få godkänt i Svenskan och Matten iår iallafall. Har en av mina mindre roliga perioder utav ångest just nu, det känns ärligt som om hela fucking världen ska gå under. Men men ~

Dag 11: Ditt rum just nu
Jag kunde inte få in bilderna på datorn och orkar verkligen inte krångla, så jag tänker beskriva istället.
Jag har en svart fondvägg, sedan vita med gråa/svarta blommor på resten av väggarna. Jag har 2 svarta hyllor på den vita väggen och 2 vita likadana "hyllor" på den svarta. Min säng står längst upp på vänstra sidan av rummet, och under den är mitt vita skrivbord, som står vänster om min tv. På den högra sidan av rummet är min supervackra vita garderob med spegelvägg. Alla mina saker är utspridda över hela rummet dock, men men.

Dag 12: En person jag aldrig glömmer

Det är väldigt svårt att välja en, men om vi tar inom familjen så blir det nog min Mamma, för hon har hjälpt mig igenom de svåraste tiderna i mitt liv - både med minnen, paniken, ångesten och gett mig space när det varit för mycket. Det finns självklart en massa andra personer som jag aldrig kommer glömma.

Dag 13: En person du saknar
Oooh, vad svårt.. Jag tror jag går på vänner, för inom familjen finns pappa och mina syskon. Men det blir ändå väldigt svårt att välja mellan vänner, för jag saknar dom ifrån confusion något så jävuuulskt. Men.. Linda får det nog bli. Hon har varit med tidigare i mitt bloggande, hon flyttade nu i somras till umeå. Vilket gjorde väldigt mycket i min del, eftersom hon var en del utav mig - som alla andra av mina vänner. Det var liksom inte "Bara fem mil" utan mer som "Vi kommer aldrig ses igen för jag kommer glömma dig♥♥" Vi hjälpte liksom varandra också, vi hade samma typ utav upplevelser och ångest. Det var som om hon var jag med andra ord, som att se en spegel. Jag saknar henne något så urshligt så det inte är sant även fast vi träffas varje månad.

Älskar dig dumbass.


Tänkte berätta lite vad jag gjort det senaste också när jag ändå håller på.

I fredags kom Linda hit, Alva och Emmy passade på att komma över så vi kunde umgås tills lördagen. På lördagen så såg vi mest film (Jag och Linda) tills Alva kom igen på kvällen, då var vi srsly höga idek, vi dansade och sjöng det fulaste vi kunde.. herregud vad skönt det var ändå. ♥
På söndagen åkte Linda hem, och på kvällen gjorde jag nog inte så mycket mer än att sova ut ifrån hela helgen.
Måndagen gick väl sådär.. Jag har somsagt min ångestkurva då det är som värst, så jag började med att gå upp för sängen och tänkte stanna hemma, sen kom jag på att vi hade spelning.. så jag gick till skolan ändå. I tisdags stannade jag hemma stortsätt hela dagen bara för min ångest och Mensvärk. 
 Min kompis sa en sak som jag alltid kommer minnas när jag mådde som värst under tisdagen. " Du är den starkaste jag vet, Med allt som har hänt och du går igenom så står du fortfarande upp och försöker" Det var det som fick mig att gå till skolan på sista lektionen. Jag älskar dig Madeleine ♥ 
Idag har jag varit hemma hela dagen också dock. 
 
ROLIGA SAKER JAG VILL BERÄTTA:
 
I fredags kom mina Bring me the horizon - Sempiternal och Sleeping with sirens  skivor! Superglad! 
Även 2 böcker utav Döden i dina ögon
 
SEN så ska jag åka upp till lycksele nästa helg och träffa Madde, superpepp! Och sen blir det troligen Närcon-Vinter och MY:närcon! :D WHAAA ÄR SÅ GLAAAD ♥ 
 
Ska försöka skriva oftare, lovar ♥ 
 
// VERONICA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0