confusion bomb ~

Hej kära vänner! Nu kommer den lilla bildbomen på min vackra resa till confusion! Jag mötte underbara vänner som var lika galna som mig, såg fantastiska cosplays. Hann inte ta så många bilder eftersom telefonen var i stortsätt urladdad 85 % av hela tiden jag var där.. Men what can you do :D 
 
 
 
En bild på min packning överst, "2 dagar" snarare 5 veckor! (använde förvånansvärt ALLTING jag packat!) 
PS; hade endast ett täcke och plattång + necessär i den röda väskan.. 
 
 
 
 

Påväg till Göteborg! Bilden tog jag när jag vaknade till på en station i Stockholm. "Jag passar på medans det står still" Det han som sagt börja rulla innan jag hann ta en fin bild..
 
 
 
 
Vi väntade på min kompis på stationen i Göteborg, medans gick jag, mamma, min underbara syster och min systerson på nordstan och tittade runt. (Jag tappade dock bort mamma 2 gånger under bara 20 minuter) och i rulltrappan fastnade mitt skosnöre FÖR ATT MAMMA stannade mitt i allting..
 
 


 

 En supervacker lastbil som åt våra väskor och körde till sovsalarna lite längre bort. (Tog denna bilden av utråkighet, vi väntade på min kompis kompisar som inte kom försen 4 timmar senare)

 
 
 
Men som sagt, min telefon var urladdad största tiden utav konventet, enda gången jag sprang till en laddare för att ta supervackrabilder på dessa underbara cosplayare som förhoppningsvis älskar "Fairy tail" lika mycket som jag gör.
 
 

                                                                                                                                                                
 
 
 
 
 
  Dessa förlurer under är mina nya bästavänner, ärligt.. Utan dem hade konventet varit skit.

 


 
Här är en annan bild som jag tog dagen vi skulle åka hem, DEN BYTTE PRECIS IFRån "CONFUSION" till detta när jag tog bilden :(
 
 
 
 
 Påväg till stationen igen, nu tillsammans med min nya vän.. Det var lite krångligt eftersom ingen av oss visste hur man åkte spårvagn.. Men men!
 

  I bilen påväg hem ifrån tågstationen i Umeå! Hade ångest och var så jävla deprimerad bara för att confusion var slut.. + så hade jag feber och någon inflammation i fötterna pågrund utav fel skor i fel tillfälle. (har fortfarande riktigt ont och stora vackra blåsor under mina fötter) 
 
 
det var nog allt, ett till inlägg kommer senare med lite vad som hänt idag och "Dag **" 
 
Sayonara!❤️ // Veronica 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JAG

we r kawaii as fuk

Svar: YeA 🌚❤️
// Veronica

2013-11-06 @ 16:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0