Valborg

Valborg igår!
Hade helt enkelt så kul att jag inte hann blogga.
Liten bildbomb ifrån igår kommer kanske senare eller imorgon (förhoppningsvis). Har även haft en grymt rolig dag idag, med mina finavänner.
_____________________________________
 
Man märker att det har börjat bli vår iallafall. Det är jättevarmt och skönt ute, Lite kalla vindar då och då men det funkar! :D
Om ca en månad slutar vi i skolan, ännu härligare! Längtar som in i helvete.

Åh, juste. I måndags hann jag inte blogga för jag var på bup, hade "krampanfall" förra veckan. Vi vet inte orsaken, men dom misstänker att jag "spänt" mig för mycket. ( Troligen på skolan ) Så går aldrig heldagar längre. Bara om jag orkar eller "känner" mig säker. Efter bup åkte vi och bytte ut min datamus och kylaren till min bärbara. 


Just nu rullar allting på. Strax ska man spela på vårkonserten tillsammans med Emmy. Allting känns så jävla bra!

Sköt om er! // Veronica
 
The Kooks – Naive  (låten vi ska spela på vårkonserten)
 
                                   
 

Kommentarer
Postat av: EMMYEMMYEMMYEMMY

VI KOMMER ÄGA PÅ VÅRKONSERTeN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (:D:D:D)

Svar: OMG JA bara för att vi är bäst osv AHAHAHHA
Information om min blogg *-*

2013-05-04 @ 18:58:00
URL: http://verbaetpictures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0