Dag 3

Äntligen är mitt internet tillbaka! 
Kan nu börja att blogga som en normal person igen c: 

Dag 3 - Mina vänner 
Bestämde att göra det lite kortfattat och bara skriva dom som står mig liksom.. allra närmast just nu c: 
 
 
Vi börjar med Emmy, som alltid varit min bästavän sedan i 2:an. 
Du finns alltid där när jag behöver ett av dina charmerande skrattanfall, och du vill mig alltid väl. Minns när vi hoppade studsmatta åsså kommer det ett flygplan, som inte hade vingar.
Du bara: EN MISSIL.. ELLER FOSSIL.. VAD HETER DET?!
haha åh gud.. Eller som:
Jag; åååh mark!!!
Du: * bubblig hals * : öööh.. virran?!
Vi har en massa galna minnen, som alltid kommer att leva vidare. Kan inte sluta skratta när jag tänker på det. Vet inte heller hur många gånger vi kan sitta och fråga " Vad ska vi göra? " Innan vi faktist kommer igång med att fundera. Men hur som helst, även om du inte "förstår" hur jag riktigt mår med ångesten och det så betyder det en massa att du faktist försöker.  Jag älskar dig bästis! <3 
 
 

Då kan vi likaväl ta Linda direkt nu också då c: 
 
Du kom till våran skola i 4:an vårtermin och har stannat kvar enda tills i sjuan. 
Nu ska du flytta tillbaka till sommaren. Det gör ont när jag tänker på det, älskar dig så oerhört mycket.
Du förstår mig så jävla bra, vi kan skratt åt allting tillsammans OCH ett stort och är att du faktist vågar vara dig själv, det gör mig hur glad som helst. Du är fantastisk tjejen! Fortsätt med det! Och du? Kämpa för din familj, Kämpa stenhårt. Vill gråta bara för att du ska flytta 5 mil ifrån mig, känns så himla dumt. Vi ska träffas _VARJE_ jävla helg, Vi ska växa upp tillsammans. Du jag och Emmy ska bli den mest konstigaste gruppen i hela jävla Robertsfors. Vi tre ska tågluffa om 4 år. Göra en massa galna saker. Gud vad jag älskar er två! 
 
Ni två är dom mest fantastiska vännerna som finns! Älskar er något så fantastiskt mycket! 
 
 
 
Alvissötis
Du är en härlig tjej som jag känt enda sen första dagarna jag flyttade upp hit. Vi bodde grannar och hittade på en massa elaka saker.. HAHAHA åh minns du dom där konstiga killarna som bodde ovanför Josefiné ? 
Saknar den tiden jättemycket! Och sen när vi började på skolan, började vi isamma klass! Vi var bästisar redan då, sedan blev vi bästisar med några stycken till och höll alltid ihop. Men eftersom vi var såpass omogna så vi började bråka om den minsta sak som hände, så gled vi ifrån varandra. Du har alltid känt mig, innan alla andra. Och dessutom, när vi är med varandra så kommer du på dom mest konstigaste ideérna EVER. Typ som att balansera på is, Som gjorde att jag bröt handleden. Eller dansnurra och släppa, så jag också bryter handleden. 
MEN VETUVAD? Det gör inget, för du är så cool. Och en sak till.. Vi kan alltid prata om allting med varandra, ibland brukar vi sitta och prata helt meningslöst och bara pladdra på om allt ifrån himmel och jord. ♥  Älskar dig! 
 
 
 
 
 
 
 
- HAR EN MASSA ANDRA FESTISAR MEN ORKAR INTE GÖRA MERA IFRÅN MIN SKOLA - 
 
Så nu tar vi
AIDIDOOOOOOOOOOOO
Sötnos, du får mig att må toppen. Tack vare dig har jag orkat ta mig hit, tack vare dig orkar jag kämpa. Du får mig alltid glad, och vi skrattar åt dom mest konstigaste sakerna _EVER_ Hatar att du ska behöva må dåligt som mig, hatar det. Om jag fick bestämma skulle jag ta alla dina demoner och äta upp dom :l 
Du är bäst! Finns alltid där om JAG behöver dig, och jag menar det! Alltid där! Och glöm aldrig, att jag också finns här för DIG.  I sommar ska vi träffas, vilket ska bli helt fantastiskt då kan jag fylla på denna lillasak till dig, till jättemycket. Elzka däj. ♥ 
 
 
 
 
 
 
 
~~~~~~¨¨~
Som sagt, har en massa andra personer också. Men dom här är de närmaste. Älskar alla er! ♥ 
 
 
 
Det kanske kommer ut en kort liten video som vi har gjort senare, ( Emmy, Linda & Jag ) Eller bara en massa jävla bilder c: 
 
Här är några ifrån idag, när jag och Linda hade lite kul; 
 
 
Och lite nöje ifrån igår; 
 
 
 
 
Om jag inte vunnit hade jag fårr 200 kr, så vet inte om jag ska vara glad. 
 
 
Men det var väl.. inte allt ifrån idag, eftersom det kanske kommer en liten video senare! Ses! :D
 
 
nu ska jag äta Ben & Jerry å se film.  
Puss! // Veronica

Kommentarer
Postat av: EMMYEMMYEMMYEMMYEMMY

AWW TACK VIRRAN, NU GJORDE DU MIG RÖRD :''''))))
btw försöker jag förstå dig så mycket som det bara går men det är lite svårt när man inte har varit i den sitsen... men jag finns här för dig, glöm aldrig det bästaste vännen! Jag försöker som sagt så bra det bara går och KÄMPA!!!!!!! you can do this!

Svar: JAGVETSÖTIS. <3
// Veronica

2013-05-06 @ 18:04:05
URL: http://verbaetpictures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0