Tillbaka äntligen!

Är tillbaka nu, vårat internet har helt enkelt sugit. Men nu ska det säkert bli bra! Undertiden har jag slösat allt för mycket på mitt 4G på telefonen. Har suttit och sett nästan alla avsnitt av fairy tail! ( En jättebra Anime) som jennifer tipade mig om. Är helt hopplöst förälskad iden. Men hur som helst! Jag har färgat håret och klippt det kort kort. Är riktigt nöjd faktist. Färgen blev rosa och svart, nästa gång blir det förhoppningsvist blått! Har ingen aning om vad jag ska skriva om mer, så här kommer en länk till fairy tail (SOM JAG KAN REKOMENDERA TILL ÄVEN DOM SOM INTE ÄR VÄRSTa fANEN AV ANIME) och dag 8 c:

Länk: http://www.fairytail.tv/1/watch/fairy-tail-episode-1
OBS: Den är på japanska med engelsk sub

Dag 8 - En tvserie du älskar/gillar

Oj herregud, Fairy tail är ju en utav alla mina serier. Men den går bara i japan.. Om jag fick välja en favorit i sverige är det nog Greys Anatomy. Annars Walking dead..
Alla är fantastiska serier!

Men hejså länge ^w^


BARA TVÅ VECKOR KVAR. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0