SNABBINLÄGG!

Wihuuu, ska till stan idag vid 11/12 tiden med Alva & Linda. Vi ska se " Warm bodies " som jag alltid velat se! Vi ska även shoppa lite till skolavslutningen & sommarlovet. Jag behöver också en ny tröja snart.. (har jättemånga byxor men inga tröjor.) Förra gånger var det bäst, så de bör vara det nu med! Så kanske en ultra-bomb av bilder senare eller imorgon. Ursh vad nervös jag är, fast jag varit i stan hundra miljoner gånger och gjort sådant här, med Linda.
Tror jag är rädd för att jag ska få panik, vilket jag börjat få jätteofta nu. :c
--------------------------------------------------------------------

Men i helhet mår jag jättebra, min förskyldning har äntligen försvunnit! Eller ja, halvt iallafall.


Puss!

// Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0