Just det !

Jag tänkte ha en liten såndära lista.. en sånhär; 
Börjar idag och fortsätter varje dag.. så räkna med antingen 1 elr 2 blogginlägg varje dag c: 
 

dag 1. om staden du bor i

dag 2. en bild på dig själv och 10 sanningar

dag 3. dina kompisar

dag 4. i min väska finns...

dag 5. favoritställe

dag 6. en vän som bor långt bort

dag 7. hur ser din framtid ut

dag 8. en tvserie du älskar

dag 9. din profilbild på facebook

dag 10. din mobil

dag 11. ditt rum hur det ser ut just nu

dag 12. en person du aldrig glömmer

dag 13. en person du saknar

dag 14. det du brukar göra på dagarna

dag 15. en bild du aldrig har publicerat

dag 16. en kändis du vill träffa

dag 17. något som får dig gråta

dag 18. vad tycker du om din klass

dag 19. en maträtt du skulle kunna äta livet ut

dag 20. din favoritaffär

dag 21. ditt smink

dag 22. din garderob

dag 23. din favoritmat

dag 24. det här gillar jag

dag 25. det här gillar jag inte

dag 26. mitt favoritklädesplagg

dag 27. Vars kommer du ifrån?

dag 28. det pinsammaste du har gjort

dag 29. den här dagen

dag 30. det här året

 

 

Så.. här; 

 

 DAG ETT 

Jag bor väl inte direkt i en stad, mer ett samhälle som gud glömt. Jag flyttade hit med min mamma när jag skulle börja i ettan. Men jag antar att det var ödet, eftersom jag mötte mina allra bästaste vänner här. Kommunen är rätt stort, men fortfarande en skithåla. 

Dom vanligaste affärerna här är Konsum, Ica, OKQ8.. finns säkert någon mer som jag inte kommer på. "Stan" som är umeå, ligger Ca 5 mil härifrån och det enda stället där jag handlar. ( förutom glass och såntdär HEUHUEHRUEHUUEHUE )

 

Kan nog inte skriva mer om lilla Robertsfors. Vi hörs! // Veronica 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0