Dag 7 & Bildboooooooommmmbbb!

Igår var jag ju som sagt i umeå, tog lite småfoton på vad jag köpte och vad vi gjorde. 
Även lovade jag för några dagar sen en bildbomb på på mina muffins.
Dom kommer när min telefon laddat över alla bilder, vilket kan ta ett tag...
 
 
Aja! 
 
 
Dag 7 - Hur ser min framtid ut?
Just idag ser den ganska dyster ut, pågrund av mitt humör. Men jag hoppas på de bästa! 
Utbildningen, eller ja vad jag vill bli.. är antingen Pyskolog (Pedagog, kurator m.m) eller så tar jag bara stylist. 
Har även funderat på frisör, för jag älskar verkligen att hålla på med andras hår. Det kräver lika bra betyg som psykolog.. Jag återkommer med vad jag väljer. Jag ska (om jag hittar någon som accepterar mitt äckliga utseende) ha en man & adopterade barn. Om jag inte har den turen så flyttar jag ihop med min allrabästavän och hennes man. Vi ska ha en stor jävla villa med pool och allt. ÅH JUSTE, sen ska vi ha en 2 hundar och 1 katt ♥ 
 
 
Ja, det var min framtid...
 
 
Ses! // Veronica
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vadå, så en man och adopterade barn går före mig och min man?! Svikare. </3

Svar: wat... ): HAHAHHAHA
// Veronica

2013-05-13 @ 17:56:43
URL: http://verbaetpictures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0