Dag 6

Dag 6 - En vän som bor långtbort

AIDA bor i uppsala, Vilket suger. ;_;

Sedan har jag min barndomsvän Wilma som jag flyttade ifrån när vi kom till norrland. Vi har nästan ingen kontakt längre heller, så det suger också.

_____________________________

FÖRLÅT FÖR ATT JAG INTE LÄGGeR IN INLÄGG VARJE DAG!
Antingen glömmer jag bort eller så bara mår jag verkligen inte bra.
Igår var en mårintebra dag. Hade ont i exakt varje led. (Förmodligen träningsvärk, MEN IFRÅN VAD?!) Annat jag gjorde igår var att äta kladdkaka som jag och Linda gjorde i torsdags, och att äta muffins som jag gjorde ensam tå torsdagen. Sedan åt jag äppelpaj som jag tvingade thom att göra. <333333333


Men jag kanske kommer upp med en liten bildbomb senare!
VI FÅR SE HUR JAG MÅR!
Puss! ♥


/ / Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0