Dag 2 & Förlåt

Går fortfarande på 3G internet ifrån mobilen. Kommer inte lägga ut så många inlägg denna helgen, men ska försöka allt jag kan! På måndag blir det mer!

Dag 2; En bild och tio sanningar 
 
 
PRRTH, FÖRSÖKER INTE SE BRA UT SÅ VA TYST
 
Sanningar; 
1. Min favoritfärg är blå
2. Mitt favoritdjur är Hund & Lejon.. Lamor.. Sälar.. Kameler.. 
3. Jag bor med min Mamma och min låtsas pappa i en lägenhet i norrland som är stort som ett hus ( TVÅVÅNINGAR HAR VI ) 
4. Jag älskar smink & Parfym 
5. Har inte haft en bra uppväxt (buhu)
6. Jag har en fobi för grävlingar
7. När jag var liten kunde jag bara somna till Dumbo
8. Jag spelar gitarr, men suger på det
9. När jag blir stor vill jag arbeta med musik eller så vill jag bli politiker. (JAG PRATAR FÖR MYCKET OCH HAR VÄLDIGT BRA OCH ÖVERTYGANDE LÖGNER) Eller så hade jag tänkt mig att bli någon slags psykolog.
10. Jag absolut hatar vintern (värsta årstiden på hela året)
 

Kommentarer
Postat av: EMMYEMMYEMMY

söta du

Svar: prrth ):
Information om min blogg *-*

2013-05-04 @ 18:58:34
URL: http://verbaetpictures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0