Bildbombeeen! :DD

Muffinsarna när dom var i ugnen.. Eftersom jag använde våran "tårtsockerkaka" smet så gled dom ut ur formarna, kunde inte sluta skratta när jag såg det. 
 
Ovanför: Smarties 
Under: kokos 
 
 
 
Och här är bilderna ifrån studsmattans uppstättelse: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Insåg nu att det bara var bilder på oss, Efter vi satt upp studsmattan. 
Det gick fel en hel del så.. vi hann inte ta kort före. 
 
 
Påväg till sikeå, för att ta bussen till stan; 
 
________________________________________________________
 
 
Efter vi varit inågra affärer så blev vi rastlösa och gick och satte oss vid Frasses & åt kakor.
Tyvärr så glömde jag att spara bilderna på kakorna..  
________________________________________________________________
 
Detta är vad jag hade hade hittat då: 
 
________________________________________________________
 
Efter det så gick vi till en annan galleria och satteoss ett tag: 
 
 
 
 
___________________________________________________
 
Efterdet så orkade vi inte gå i andra affärer, så vi gick direkt till bion även fast det var ca 2 h kvar, Medans vi väntade så passade jag på att fixa Alvas hår.. 
 
...... ah... AHHAHA 
 
________________________________________________________
 
Efter en kvart så fick vi syn på en klätterställning, och eftersom vi inte är smålängre sprang vi dit som små 5 åringar och klättrade. 
 
 
 
Eller ja, Alva. 
 
_________________________________________________________
 
En film som jag verkligen vill se:
 
 
INTE "AFTER EARTH", MENAR "EPIC" I BAKRUNDEN!!! 
 
Vi såg "Warm bodies" som jag verkligen kan rekomendera om du gillar komedi blandat med lite.. "Hoppa upp skräck".. 
 
Den filmen var nog den bästa med zombies jag sett! Men det mest dåliga var att man såg lixom att han var målad. I walking dead tex, ser man inte om det är målat eller om dom verkligen slagit till honom så han blöder.. Så filmen får 4/5 av mig! 
 
 
 
Vad jag köpte: 
 
 
Två awesome tröjor - båda 99 kr 
ginatricot
 
 
 
 
 
ÄNTLIGEN EN NY PLÅNBOK! 
 
Åhléns - 129 :- 
 
 
Sminkremover 
30:- 
Åhléns
 
 
Vattenflaska: 30 :- 
Teamsportia
 
 
 
Jag & Linda köpte godis till bion... 
79:90 :- 
HEMMAKVÄLL
 
 
Ja, det var allt för idag! Ses! // Veronica
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0