Ny dator!

Var i stan igår, köpte ju en ny fantastiskt bra dator (iallafall hittills.) I märket Asus. Köpte även ett headset med märket ISY i min favoritfärg blå <9834530458 Skulle lagt in ett inlägg igår, men var fullt upptagen med att nörda mig med datorn och försöka förstå hur man använder windows 8. Men hursomhelst, Idag har jag bara chillat och sett film.. Suttit en massa vid min dator. Åh, älskar nya prylar! Dom är så.. plastiga och nya! Ikväll vid sjutiden blir det bingo med familjen. Sedan antar jag att jag duschar och går och lägger mig. Det är ju äckelskola imorgon.. Som tur är att vi är lediga på onsdag, som alla andra skolbarn är. Längtar verkligen!


Vi hörs! ♥

// Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0